Sociale medier (some)

Uanset om det handler om indhold eller strategi, kan jeg vise jer vej i den sociale medie-jungle og hjælpe jer med at vælge platform.

Måske skal I være der. Måske skal I ikke.

Jeg har erfaring med professionel brug af Twitter, LinkedIn, Facebook, Instagram og YouTube.

Facebook eller ej?

Måske har I allerede en side på Facebook. Men skal I være der? Og er der en rød tråd mellem jeres identitet på Facebook og jeres website?

Vil I bruge Facebook til kundeservice? Jeg hjælper jer i gang og får etableret det bedst mulige grundlag for en god dialog med brugerne.

Jeg hjælper jer med at vælge den rigtige platform, laver jeres strategi og kommer med forslag til indhold, der kan få jeres brugere til at klikke.

Skab værdi med Linkedin

Linkedin, som i øvrigt udtales “Linkt in”, er et professionelt redskab til at bygge netværk. Men det er også et medie, hvor du søger job eller rekrutterer nye ansatte.

Langt de fleste ansatte skriver på Linkedin, hvor de arbejder. Og for mange virksomheder er det oplagt at hjælpe de ansatte med mere – f.eks. at fortælle de gode historier. Jeg hjælper jer med at komme i gang med employer branding og med at arbejde mere målrettet med Linkedin.

Hvad er det, Twitter kan?

Twitter kan være et godt redskab, hvis du og din virksomhed har indhold, der har nyhedsværdi, og I har brug for at nå ud til interessenter i branchen. Eller hvis I har kunder, der gerne vil i dialog med jer, f.eks. i forbindelse med kundeservice.

Jeg hjælper jer med at finde ud af, om Twitter er noget for jer. Og jeg hjælper jer i gang med at tweete og få mest muligt ud af de 280 tegn, der er til rådighed.

Hvordan kan jeg hjælpe?

Ring eller skriv – så finder vi sammen en løsning, der passer til dig